Subject: Mahasõit ja servituut 30101:004:0641
From: Priit Põllumäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Tanel Noot" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 16:10:06 +0200

Tere

Meile halduses on Saaremaal Männiku (30101:004:0641) kinnistu, mille osas
saime sooviavalduse servituudi seadmiseks, et pääseda kinnistule Nisumetsa
30101:004:0421. Männiku kinnistul asuvat nimelt vana teelõik (lähme seda
nädala lõpus ka ise kontrollima), samuti on reaalservituut juba seatud
Männikust lõunas asuvale Teeääre-Sandri kinnistule, sama nn. vana teelõigu
ulatuses. Kuna aga meie hallatav Männiku asub riigitee ääres ning seal
asub ka mahasõit, siis tahaksime teada, kas ja milliselt mõjutab see
asjaolu servituudi seadmist või pärast tekkivaid muid õiguseid ja
kohustusi (hooldamine vm?). Meil pole midagi iseenesest servituudi
seadmise vastu, aga me ei soovi, et see tooks nüüd või hiljem koosmõjus
riigitee ääres olemisega (+mahasõit) mingeid uusi lisakohustusi, -kulutusi
või kitsendusi.

Parimate soovidega / Best regards

Priit Põllumäe
Country Manager - Estonia
Forest International

T: +372 504 0928
E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
W: dalgas.com

Riia 4
51004 Tartu
Estonia

-

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.